AZ 1904-BEN ALAPÍTOTT GARNIER

évszázados szakértelmének és tudományos kutatásainak köszönhetően, ma a világon mindenhol nők és férfiak millióinak az életének a része. A Franciaországban alapított, arc- és hajápolásban úttörő cég az elmúlt száz évben nemzetközileg is elismertté vált.

  • 1904

    AZ ELSŐ INNOVÁCIÓ

    1904

    AZ ELSŐ INNOVÁCIÓ

    Minden Alfred Amour Garnier fodrász blois-i fodrászszalonjában kezdődött. 1904-ben elkészítette első, növényi alapú hajszeszét a haj szépségéért és egészséges megjelenéséért: a Garnier hajszeszt.
    Ez a hajhullás- és korpásodás elleni szer nagyon hamar közkedveltté vált.

  • 1925 - 1944

    SZÉLESKÖRŰ SZÉPSÉGÁPOLÁSI MÁRKA

    1925 - 1944

    SZÉLESKÖRŰ SZÉPSÉGÁPOLÁSI MÁRKA

    1925 és 1944 között 5 új termék került piacra. A Garnier kiszélesítette kínálatát a különféle bőrproblémák kezelésére szolgáló Eau de beauté Garnierrel és ekkor jelent meg a Pétrole Garnier, Sulfo Garnier, Eau de bleuet Garnier és a Garnier sampon is.
    Így jött létre egy egész termékcsalád a Garnier jelkép erejű ígéretével:
    "Gyönyörű haj. Bársonyosan puha bőr."

  • 1935

    Ambre Solaire: EGY LEGENDÁS
    TERMÉK SZÜLETÉSE

    1935

    Ambre Solaire: EGY LEGENDÁS
    TERMÉK SZÜLETÉSE

    1935-ben az Ambre Solaire piacra dobta első fényvédővel gazdagított önbarnító olaját. Először kizárólag a francia Riviérán próbálhatták ki, majd 1936-ban, pontosan abban az évben, amikor Franciaországban bevezették a fizetett szabadságot, az ország többi részébe is eljutott.
    Az Ambre Solaire tökéletesen illeszkedett a kor szelleméhez és szinte azonnal a szabadság, a jó közérzet és a modern, magabiztos nőiesség jelképé vált.

  • 1946

    TÖRTÉNELMI SZTÁRTERMÉK

    1946

    TÖRTÉNELMI SZTÁRTERMÉK

    Az első termék a haj táplálásáért, erősítéséért és revitalizálásáért. A termékcsalád 1946 és 1982 között folyamatosan bővült és erős támogatást kapott.

  • 1960

    AZ ELSŐ OTTHONI HAJFESTÉK

    1960

    AZ ELSŐ OTTHONI HAJFESTÉK

    Az első otthoni hajfestésre szánt termékcsaláddal, a Belle Colorral a nők megtapasztalhatták, hogy az otthoni hajfestés biztonságos és könnyű is lehet!
    Ugyanakkor a Belle Color már ekkor többet kínált az ősz haj egyszerű elfedésénél: a nők haját a divat elengedhetetlen kellékekének tekintette, hasonlóan az öltözködéshez és a divatos kiegészítőkhöz.

  • 1982

    ultra doux: TÁPLÁLÓ SZERETET,
    A TERMÉSZETESEN
    GYÖNYÖRŰ HAJÉRT

    1982

    ultra doux: TÁPLÁLÓ SZERETET,
    A TERMÉSZETESEN
    GYÖNYÖRŰ HAJÉRT

    Rendkívül kíméletes, növényi alapanyagokat tartalmazó samponok, minden hajtípusra. A széles termékcsalád első négy illata: a búzacsíra, a hársfalevél, a kamilla és a lila csalán volt.

  • 1995

    VILÁGSZERTE KAPHATÓ

    1995

    VILÁGSZERTE KAPHATÓ

    1995 óta számít a Garnier igazán világszerte elterjedt márkának, hiszen ekkor vált a nemzetközi kozmetikai piac jelentős szereplőjévé.
    Ma már több, mint 120 országban van jelen és olyan termékeket kínál, amelyek a világ minden táján megoldást kínálnak a nők és a férfiak specifikus haj- és bőrápolási elvárásaira.

  • 1996

    A Fructis: A VILÁGHÍRŰ
    ZÖLD TUBUS

    1996

    A Fructis: A VILÁGHÍRŰ
    ZÖLD TUBUS

    A Fructis hajerősítő, aktív növényi eredetű összetételének köszönhetően forradalmasította a hajápolási piacot híres zöld tubusával. A Fructis a természet erejét használja a haj erősebbé, dúsabbá és fényesebbé tételéhez.

  • 1998

    nutrisse: A TÁPLÁLT HAJ
    SZEBBEN RAGYOG

    1998

    nutrisse: A TÁPLÁLT HAJ
    SZEBBEN RAGYOG

    A Garnier, aki meggyőződéssel vallja, hogy a szép hajszín a megfelelő ápolásnak köszönhető, ebben az évben bevezette a Nutrisse-t. A tápláló gyümölcsolajok és a krémes állag ötvözeteként a Nutrisse stílusos árnyalatokat, akár 100%-os őszhaj-fedést és érzéki hajkoronát ígér.

  • 2011

    ÚJ GENERÁCIÓS
    BŐRÁPOLÁS:
    A BB KRÉMEK

    2011

    ÚJ GENERÁCIÓS
    BŐRÁPOLÁS:
    A BB KRÉMEK

    A Garnier kifejlesztette az első BB krémjét, amelyet az ázsiai bőrhibák elleni balzsamok ihlettek: egy új generációs arcápoló azonnal látható és hosszú távú hatással egyetlen lépésben.
    A BB krém 5 hatást ötvöz egyetlen krémben: hidratál, segít simítani, javítani, fényesebbé tenni és védeni a bőrt, meggyorsítva és megkönnyítve a reggeli készülődést.

  • 2012

    olia: AZ OLAJ EREJE

    2012

    olia: AZ OLAJ EREJE

    Új korszak az otthoni hajfestésben. Az Olia az olaj erejét használja a lenyűgöző színerőért és a hajminőség látható javításáért.

  • 2013

    MINDEN FÜRDŐSZOBA ALAPVETŐ KELLÉKE: A MICELLÁS VÍZ

    2013

    MINDEN FÜRDŐSZOBA ALAPVETŐ KELLÉKE: A MICELLÁS VÍZ

    A Garnier bemutatja első micellás vizét: több funkciós arctisztító az arc egészére, amely kíméletes megoldást kínál minden bőrtípusnak, még az érzékeny bőrnek is!

  • 2014

    ÚJ GENERÁCIÓS ÉJSZAKAI BŐRÁPOLÓ: A MIRACLE SLEEPING CREAM

    2014

    ÚJ GENERÁCIÓS ÉJSZAKAI BŐRÁPOLÓ: A MIRACLE SLEEPING CREAM

    Arckrém bőröregedés és fáradtság ellen. Erőteljes aktív összetevők a fáradtság jelei ellen és innovatív simító textúra.