Küldetésünk: Green Beauty

Fedezd fel, hogyan kötelezte el magát a Garnier a fenntarthatóbb szépségipar mellett olyan lépésekkel, amelyek valódi változásokat eredményeznek.

Hero Banner Image
A fenntarthatóság felé vezető utunk

A fenntarthatóság felé vezető utunk

Márkaként még soha nem voltunk ennyire elkötelezettek, még soha nem éreztük ennyire a felelősségünket a változás iránt, amely valódi hatással lehet mind az emberekre, mind a bolygóra. GREEN BEAUTY MINDANNYIUNKÉRT küldetés teljes lendülettel halad előre, és az elmúlt 4 évben jelentős eredményeket értünk el – azonban mindig van még tennivaló. Továbbra is 5 kulcsfontosságú területre összpontosítunk.

Olvasd el fenntarthatósági jelentésünket

A fenntartható fogyasztás előmozdítása

A Környezeti és Társadalmi Hatások címke (Environmental and Social Impact Labelling) figyelembe veszi a termékek teljes hatását, és A-tól E-ig terjedő besorolást alkalmaz – az A kategóriába tartozó termékek kisebb környezeti hatással rendelkeznek

x000B_Jelenleg ez a címkézési rendszer 27 országban érhető el, és már több termékkategóriára is kiterjesztettük, beleértve a napvédő termékeket, a testápolókat és a hajápolókat.

A fenntartható fogyasztás előmozdítása

GREEN BEAUTY

Olvasd el a teljes 2023-as Fenntarthatósági Jelentést, és ismerd meg részletesebben a kezdeményezéseinket!

A jelentés letöltése
GYIK
  • Műanyag csomagolásaink 65%-a valóban újrahasznosítható. Az elmúlt években elkötelezettek voltunk az ezt akadályozó elemek eltávolítása mellett, például igyekeztünk megszüntetni a fémes címkék, az átlátszatlan PET csomagolások és egyéb zavaró anyagok használatát, hogy termékeink újrahasznosíthatóságát javítsuk. A pumpás palackok és a kis kiszerelésű csomagolások egyelőre nem újrahasznosíthatók, mivel jelenleg még nem létezik megfelelő nagyléptékű újrahasznosítási folyamat ezekre az anyagokra.

  • Az újrahasznosítható csomagolás azt jelenti, hogy a csomagolás újrahasznosítási folyamaton mehet keresztül. Az ilyen anyagokat összegyűjtik, megtisztítják és anyagtípus szerint szétválogatják (papír, bizonyos műanyagok, fém stb.). Ezt követően ledarálják, átmossák, megolvasztják és kis golyókká vagy granulátummá alakítják. Az így előállított granulált műanyagból új csomagolás készül. Újrahasznosított csomagolás általában olyan csomagolást jelent, amely már az újrahasznosítási folyamaton átesett, újrahasznosított műanyagból készült. Jelenleg a Garnier műanyag csomagolásának 45%-a újrahasznosított műanyagból készül, és célunk, hogy 2030-ra teljesen megszüntessük az új műanyag használatát.

  • Igen, a Garnier elkötelezett a műanyaghasználat csökkentése mellett, például oly módon, hogy könnyebb csomagolásokat használ. 2019 óta 4%-kal csökkentettük csomagolásaink anyagfelhasználását.

  • A Garnier az éves Fenntarthatósági jelentésében számol be szén-dioxid-kibocsátásáról, figyelembe véve az 1., 2. és 3. hatókört. Ez azt jelenti, hogy nemcsak a közvetlen kibocsátásokat vizsgáljuk, hanem az ellátási láncból származó kibocsátásokat, valamint a fogyasztók által a termékek használata során keletkező kibocsátásokat is. 2023-ban ipari létesítményeink 81%-a elérte, hogy 100%-ban megújuló energiát használjon, többek között biometanizáció, napelemek, biomassza és szélenergia alkalmazásával.

  • A Garnier elkötelezett amellett, hogy egyre több növényi alapú összetevőt használjon. 2030-ra összetevőinek 95%-a bioalapú lesz, illetve bőségesen rendelkezésre álló ásványi anyagokból vagy körforgásos folyamatokból fog származni. Jelenleg a Garnier már elérte ennek a célkitűzésnek a 63%-át.

  • A Garnier elkötelezett amellett, hogy figyelmet fordítson a víz minőségére és mennyiségére egyaránt. A fogyasztók vízfelhasználását a termékek használata során 11%-kal csökkentettük, köszönhetően az olyan leöblítést nem igénylő kozmetikai megoldásoknak, mint például a micellás víz. Emellett a Garnier formuláinak 83%-a biológiailag lebomló, és fokozatosan kivonjuk a legnagyobb hatást gyakorló összetevőket, például bizonyos szilikonokat.

  • A Green Beauty stratégia révén a Garnier elkötelezett amellett, hogy csökkentse környezeti hatását, és ambiciózus vállalásokat tett az összetevők, a csomagolás, a gyárak és az egyéb területek fenntarthatóbbá tételére. A márka évente beszámol ezekről az előrelépésekről. További információkért olvasd el Fenntarthatósági jelentésünket!