first fixed slider

A Garnier összes terméke világszerte állatkísérlet-mentes – 
a márka megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében, azaz annak a szervezetnek a hivatalos minősítését, amely azon dolgozik, hogy véget vessen az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.

A Leaping Bunny azt az elvárást támasztja a márkák felé, hogy vessék komoly szakértői vizsgálat alá teljes ellátási láncukat, beleértve az összes alapanyagot és minden egyes összetevőt, annak bizonyítására, hogy a teljes folyamat állatkísérlet-mentes. A minősítést csak együtt kaphatja meg egy márka összes készterméke - egyes termékek külön-külön nem minősíthetők.

A Garnier esetében ez azt jelentette, hogy több mint 500 beszállító vonatkozó nyilatkozatát kellett beszereznie, amelyek 3000-nél is több összetevővel látják el a márkát a világ minden részéről. A Garnier és a Cruelty Free International hónapokon át dolgozott együtt a dokumentumok összegyűjtésén, hogy a Garnier globális portfóliójában szereplő minden egyes terméken hivatalosan megjeleníthető legyen a Cruelty Free International ugró nyuszis logója, amely általánosan elismert kegyetlenségmentes védjegy. Ez az aprólékosan szabályozott folyamat biztosítja, hogy a fogyasztók teljes bizalommal vásárolhatják a Garnier termékeit, biztosak lehetnek benne, hogy azok megfelelnek a Leaping Bunny által támasztott szigorú feltételeknek. 

"A Garnier olyan világmárkamárka, amelyet mindannyian ismerünk. A közösen végzett munka ezzel a márkával annak érdekében, hogy segítsünk megszüntetni a kozmetikumok állatokon történő tesztelését, és a Cruelty Free International Leaping Bunny programja keretében kapott hivatalos minősítése jelentős mérföldkőnek számít. Hosszú hónapokat vett igénybe, hogy a Garnier fáradhatatlan munkával vizsgálat alá vonja minden egyes beszállítóját és beszerzési forrását, és maradéktalanul elégedettek vagyunk az elért eredményekkel."


Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója

Michelle Thew
Adrien Koskas

"A Garnier már 1989 óta elkötelezett híve az állatkísérlet-mentes világnak. A Cruelty Free International hivatalos minősítésének megszerzése a Leaping Bunny program keretében jelentős mérföldkő, és a kezdetektől fontos része Green Beauty kezdeményezésünknek. Ma a Garnier újabb Zöld lépést tesz annak érdekében, hogy maradéktalanul elkötelezett, valóban fenntartható, transzparens márkává váljon, amely Zöld Szépséget biztosít mindannyiunknak"


Adrien Koskas, a Garnier globális igazgatója

A Green Beauty kezdeményezés

A Garnier a márka számára komoly fordulópontot jelentő évet követően teszi közzé mostani bejelentését. 2020-ban a Garnier elindította a Green Beauty kezdeményezést, a fenntarthatóság minden egyes elemét felölelő megközelítést, amely átalakítja a Garnier értékláncának minden szakaszát, jelentős mértékben csökkentve a márka környezetünkre gyakorolt hatását.

A GREEN BEAUTY-RÓL

 

Termékek
Tudtad?
  • Aktívan frissítjük a csomagolásainkat, hogy rajta legyen a Leaping Bunny logó, de emiatt a logó miatt nem akarjuk megsemmisíteni a meglévő csomagolásokat, ezért fokozatosan jelennek meg az újak. Ne aggódj, a Cruelty Free International minden termékünk (még akkor is, ha még nem látható rajtuk a logó) minősítését hivatalosan jóváhagyta a Leaping Bunny program keretében!

  • A Cruelty Free International azon dolgozik, hogy világszerte megszüntesse az állatkísérleteket. Ezt úgy teszik, hogy utánajárnak és feltárják a laboratóriumi állatok életkörmülményeit. Felkérik a döntéshozókat, hogy hozzanak döntéseket a pozitív változások előmozdításáért az állatok számára. És támogatják a jobb tudományt és kegyetlenségmentes életet.

    A Cruelty Free International Leaping Bunny programja a kozmetikumok, a testápolási cikkek és a háztartási termékek területének világszerte elismert, hiteles iránymutató szervezete. Ez az egyetlen nemzetközi logó, amely megköveteli beszállítói felügyeleti rendszer bevezetését a vállalat részéről, a beszállítói lánc állatkísérleti ellenőrzéséért egészen az összetevők gyártói szintjéig, a lejárati határidők betartását és folyamatos független ellenőrzések elfogadását mindezen szempontoknak való megfelelés biztosításáért.

    Emiatt úgy gondoljuk, hogy a Leaping Bunny program kínálja a lehető legjobb biztosítékot a fogyasztók számára arról, hogy egy márka mindent megtesz az ellátási hálózatának folyamatos ellenőrzéséért, és elkötelezett az állatkísérletek kiiktatása mellett az ellátási láncából.

  • A Garnier 1989 óta elkötelezett egy állatkísérletek nélküli világ mellett, de tudjuk, hogy ma ennél tovább kell mennünk. Ezért dolgoztunk szoros együttműködésben a Cruelty Free International programmal a minősítés megszerzéséért és fogyasztóink biztosításáért arra vonatkozóan, hogy mindent megteszünk az állatokkal szembeni kegyetlenségek ellen. A Garnier nagy átalakuláson megy keresztül a környezeti hatásunk javításától indulva, most hivatalosan is megkaptuk a Leaping Bunny minősítést, ami által egy lépéssel még közelebb kerültünk ahhoz, hogy valóban elkötelezett márkává váljunk.

  • A Leaping Bunny minősítés érdekében a márkának bizonyítékot kell szereznie minden beszállítójától, amelyet ezután rendszeresen auditál. A Garnier számára ez vonatkozó nyilatkozatok beszerzését jelentette, több mint 500 beszállítótól, akiktől a márka több mint 3000 különböző összetevőjét szerzi be a világ minden tájáról. Hosszú hónapokig a Garnier és a Cruelty Free International együtt dolgozott e bizonyítékok beszerzésén és annak biztosításán, hogy a Garnier termékválasztékában világszerte megtalálható minden termék hivatalosan is megjeleníthesse az univerzálisan ismert Cruelty Free International ugró nyuszis logóját.

  • Minden Garnier terméket világszerte hivatalosan jóváhagyott a Cruelty Free International a Leaping Bunny program keretében.

    Minden termék csomagolásán meg fog jelenni a Leaping Bunny logó. 

    A Leaping Bunny megköveteli a márkáktól, hogy az állatkísérletek szempontjából aprólékosan vizsgálják meg a teljes beszerzési láncukat, beleértve minden alapanyagot és minden összetevőt. A Leaping Bunny minősítést együtt, a márka minden készterméke kaphatja meg, egyes termékek külön-külön nem minősíthetők.

  • Az ugró nyuszis logót, amelyet fokozatosan megjelentetünk a csomagolásainkon, jóváhagyta a Cruelty Free International. Illusztrációs és nyomtatási okokból választottuk a zöld logót.

  • A Leaping bunny és az organikus tanúsítvány két különböző dolog. A Garnier Bio és termékcsaládaink tanúsítottan organikusak az ECOCERT által a Cosmos Organic szabványai szerint, illetve hivatalosan is megkapták a Cruelty Free International minőségpecsétjét a Leaping Bunny program keretében.

  • A Garnier Green Beauty kezdeményezése egy teljeskörű fenntarthatósági megközelítés. Célja a Garnier értékláncának minden szakaszának átalakítása, a környezeti hatások csökkentésének érdekében. 

    Kérjük nézd meg ezt az oldalt, ha többet szeretnél megtudni.